Re: Doporučení pro ochranu proti přepětí na koaxiální kabel (reverzní SMA) od antény pro příjem ADS-B

balu balu na k-net.fr
Středa Září 30 06:23:27 CEST 2020

Ahoj Tomas,

ak antena nie je aktivna, tak najjednoduchsi bude 90 stupnovy pahyl
vyskratovany na konci. A vonkajsi vodic koaxialu pripojit na "zem"
niekde pred tym, nez kabel prejde do vnutra. Kabel nenechat volne viset,
ale nainstalovat tak, aby tesne kopiroval stenu, alebo velke uzemnene
struktury. Nedavat do bliskosti bleskozvodu.

b.