Re: Doporučení pro ochranu proti přepětí na koaxiální kabel (reverzní SMA) od antény pro příjem ADS-B

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Středa Září 30 06:29:58 CEST 2020

Pahýl je správně,  mě by spíš zajímalo, co je tam dnes za 1090 MHz filtr, protože už ten by mohl průchodu přepětí po středním vodiči koaxu slušně bránit. Celkem bych očekával, i vzhledem k umístění antény, že přepětí si našlo cestu z druhé strany. Napovídal by tomu i popisovaný zkrat na USB.
Tomáš OK2MTM
-------- Původní zpráva --------Od: balu <balu na k-net.fr> Datum: 30.09.20  6:24  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: Doporučení pro ochranu proti přepětí na koaxiální kabel (reverzní SMA) od antény pro příjem ADS-B
    Ahoj Tomas,
    ak antena nie je aktivna, tak najjednoduchsi bude 90 stupnovy
      pahyl vyskratovany na konci. A vonkajsi vodic koaxialu pripojit na
      "zem" niekde pred tym, nez kabel prejde do vnutra. Kabel nenechat
      volne viset, ale nainstalovat tak, aby tesne kopiroval stenu,
      alebo velke uzemnene struktury. Nedavat do bliskosti bleskozvodu.
    b.

    On 30/09/2020 01:50, Tomas Dresler