Doporučení pro ochranu proti přepětí na koaxiální kabel (reverzní SMA) od antény pro příjem ADS-B

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Středa Září 30 01:50:13 CEST 2020

Dobrý večer vespolek,

mohl byste mi někdo prosím doporučit přepěťovou ochranu na pigtail (rev.
SMA) před filtrem 1090 MHz a přijímačem ADS-B od FlightAware?

portu má zkrat, FlightAware mi posílá nový a tak ho nechci při nějaké blízké
bouřce ztratit znovu... Anténa je na balkóně v polovině výšky domu (dost
nepraktické, ale kupodivu příjem funguje), takže chráněná polohou před
přímým úderem, ale stejně ten přijímač něco "odepsalo".

Děkuji!

--

S pozdravem

Tomáš Dresler