Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 29 23:20:48 CEST 2020

B) je správně, potřebuji udělat výstup ze spínaného zdroje a v podstatě nic
jiného, než 2x ta přístrojová svorka se na tu škatulku nevejde.
Navíc je další haraburdí  a potencionální příslušenství  také
"obanánkované"
Nechci dělat nějaké dlouhodobé pokusy, potřebuji tím protáhnout 50A. Byl tu
kolega radioamatér a říkal mi, že úplně v pohodě to 50A zvládne.
Tak jsem chtěl ještě jiný názor. Jediné co dokážu měřit úbytky. Asi to
zítra zkusím a někde na stole to nechám trápit těmi 50A a zkusím to
mezitím  několikrát rozpojit a spojit.
Samozřejmě bez zátěže, abych to neničil obloukem. Zátěž  se bude připojovat
jen  při vypnutém zdroji.
 Prostou trojčlenkou mi vychází při 50A  úbytek 20mV , to je ztráta na
spoji 1W. Když uvážím, že z banánku pokračuje 4mm2 licna, která to ztrátové
teplo trochu bude odvádět..
Uvnitř zdroje bude také přípoj cca 15cm drátem k  svorce a navíc zdrojem
prochází luft.  Ale uvidíme..

Když vidím právě příkladný XT60 ( používám v modelech )  , tak si říkám, že
to také musí být OK, protože je oproti tomu babánku a zdířce mnohem menší
plocha spoje a celkově je to titěrnější.

Chtěl jsem od někoho dalšího slyšet, že těch 50A je v pohodě :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#m_5258074379491486813_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>