Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 29 22:51:02 CEST 2020

O co jde?

Pokusničit se všemi možnými i nemožnými banánky a zdířkami (včetně
čínských šmejdů, které mně osobně blbly i ve zlaceném provedení), nebo
prostě zvolit spolehlivý konektor pro velké proudy?

Pokud b), stačí se podívat třeba na XT60. Je to taky 4 mm a v případě
(kusové) potřeby by z kovového samce a samice šel udělat i banánek a zdířka.

Popř. se prodávají jednopólové konektory podobného typu (G4 pro průměr 4
mm).

--
Jirka