Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 29 23:39:50 CEST 2020

Úbytek a ztráty mají lineární průběh, takže bych na to šel stejně jako
Vy, tj. výpočtem.

Rád simuluju, tak bych si to odsimuloval. Do zdířky bych strčil nějaký
tlustý odpor
a nechal na něm vyvolat ztrátu 1W. A uvidíte, jaké tam bude oteplení.
V praxi to pak bude lepší o odvod tepla banánkem, ale zase případně o
něco horší když
banánek třeba trochu hůř sedne. Takže v průměru to bude zhruba odpovídat.

PL