Re: Čím programovat STM32?

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Středa Září 23 18:55:11 CEST 2020

Na drvivu vacsinu beznych  veci staci F0 kde je to prostredie zadarmo.
Tam kde niekto silou mocou potrebuje vacsie/rychlejsie procesory tak ano
stoji to peniaze alebo sa obmedzi na tych 32k kodu.

Je od firmy ARM, od zaciatku bola podpora snad vsetkych vyrobcov velmi
dobra.

Podla mna ma perfektne funkcny debugger ktory mi fungoval na prvu supu
bez zavahania. Ked som zacinal s ARM (arm7tdmi velmi davno) tak prve
spustenie a nakopnutie procesora mi trvalo minimum casu. vratane
konfiguracie. A to som nemal skusenost s 32bit mcu.

A v neposlednom rade dokumentacia je podla mna naozaj, ale naozaj dobra.

Prisne vzato, tych 1.5k za  rocnu licenciu za mdk nie je tak hrozna
suma. Vyssie/drahsie verzie obsahuju RTOS kernely, IP USB graficke
stacky a ja neviem co. A stale to vyjde 2.5k.

Ked si predstavim ze len blba licencia a TCP/IP od oryxu ma vysla cca
1500 s obmedzenim na 1 produkt!! tak mi to pride ako velmi dobry deal.

Plati to co vsade, plati sa za support.

PA