Re: Čím programovat STM32?

Středa Září 23 11:54:15 CEST 2020

Muzu se zeptat, proc preferovat Keil, kdyz to je velmi drahy a pro bezne
pouziti nedostupny produkt a pritom na tyto procesory je tolik dobrych
prekladacu a IDE zadarmo a to i primo od vyrobce?
(i kdyz dejme tomu pro tuto radu je free, co pak dal...)
Ja se snazim placenym vyvojovym prostredim a vubec SW vyhybat, jak to
jen jde, pokud je neco navic otevrene, tak to beru jako nejvetsi vyhodu
ze vsech.