Zelený laser a ptáci

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Září 21 22:56:10 CEST 2020

Myslim, ze laser bude rovnaky, ako v bezne dostupnej cinskej "hracke",
co som tu kedysi daval (baterka a vydrz sedi):
https://photos.google.com/share/AF1QipOqVl1iHiR4HlCsr3Ixvc7PXSgpnLov9Lu9T8gvHT8esj6qk8mgkqMq7tPoP2gTWA?key=NVdKZUIyMHdkdy1fZ2oycDY1Z0ZkbEh6TFQ4T1pB

Luc opticky rozsiria, aby nebol taky ostry (nebezpecny). Asi nie je
spravne slovo "rozostreny", ten by som si predstavoval ako rozsirujuci
sa so vzdialenostou od zdroja. Z nakresu v brozure mi to skor vychadza,
ze luc je valcovy (nie kuzelovy) o priemere sosovky objektivu.

K tej mojej hracke bola taka predsadka, ktora luc rozbila na mriezku
viac ako 10x10 bodov prave kvoli bezpecnosti. Kdesi mi vypadla a
stratila sa...

Tym chcem len povedat, ze skuste objednat a pohrat sa :)

miro