Re: Zelený laser a ptáci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 21 22:02:26 CEST 2020

Stáhl jsem od nich brožuru k tomu laseru.
Uložil jsem ji tady:
http://leteckaposta.cz/816669447

Napájí to jednou baterkou 18650, na kterou to prý jede 3 hodiny. Takže
příkon bude do nějakých 3W.
Nemám a neznám zelené lasery, jak je to tam s účinností. Pokud by to
bylo podobné jako třeba modrý laser, tj. kolem 20-25%, tak to bude někde
kolem 0.5W optického výkonu. Ale zřejmě to bude spíš míň, protože mám
pocit, že ty modré mají mezi polovodičovými lasery ve viditelném spektru
účinnost nadstandardní.
A když jim to funguje i na velkou vinici nebo letiště, tak se tam asi
žádné obrovské výkony používat nemusí.

PL