Re: Zelený laser a ptáci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 21 21:35:21 CEST 2020

Ano, to je ten systém, o kterém se píše na iDnes a na dalších webech.
Takhle od pohledu to nevypadá, že by to blikalo. Jenom to udělá
rozostřenou stopu (odhadem tak 80x80mm) , která se pohybuje.
Při tak velké stopě by už hustota optického výkonu měla byt malá, takže
by to nemělo byt nebezpečné ani pro lidi. Což ale neznamená, že se jim
to bude líbit a že se toho nebudou bát.

Díky.
PL