Re: Zelený laser a ptáci

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Září 20 23:52:24 CEST 2020

Mimochodem, ted jsem videl nejaky porad o bezpecnosti letist a taky meli
laser: https://www.birdcontrolgroup.com/aerolaser-handheld/ (krome
dalsich blbosti, jako troubeni, prehravani zvuku nebo nejakych pyropatron)

A to pro zemedelce vypada jako totok:
https://www.birdcontrolgroup.com/reduce-crop-loss/?utm_source=Markets%20homepage&utm_medium=Home-agriculture
Jako velkou vyhodu tam zminuji, ze si na to ty bestie nezvyknou.
J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>