Re: Zelený laser a ptáci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 22 00:07:55 CEST 2020

Ano, podle té jejich brožury z toho dělají válcový paprsek o velkém
průměru. Když jsem dřív viděl jen ta videa, tak jsem to bral jen jako
rozostřený paprsek.
Ale ten válcový paprsek je lepší, protože bude udržovat stejný rozměr ve
velkém rozsahu vzdáleností. Ten rozostřený by se musel fokusovat podle
vzdálenosti cíle.
V případě použití na ochranu domu před ptáky by asi stačilo jen to
rozostření, což by znamenalo jednodušší a dostupnější optiku.

Teprve teď dodatečně jsem si všiml žlutého štítku:
Maximum output <500mW
Wavelength 532nm

Neměřil jste prosím náhodou spotřebu toho svého laseru? Případně neměřil
jste optický výkon?

Díky.
PL