WiFi modul k STM32MP

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Září 21 08:34:10 CEST 2020

Ten tip jsem poslal já, omylem přímo, místo do konference. ESP8266 má
křemík z Eagle ESP8089, který byl určený jako WiFi PHY/MAC, připojený
přes SDIO slave interface, takže jediná "prapodivnost" toho hacku
spočívá v tom, že ten človíček použil modul, který neměl vyvedené
odpovídající signály (myslím, že v té době snad ani jiné moduly nebyly
dostupné), to ovšem teď už neplatí...

P.B.