WiFi modul k STM32MP

Neděle Září 20 18:40:15 CEST 2020

Zatim koukam nic, dostal jsem soukrome tip na pouziti ESP8266 jako
nejaky prapodivny hack... No mozna zkusim.

Jeste by me zajimalo - pouziva nekdo modul
https://www.digikey.com/product-detail/en/seeed-technology-co-ltd/102110318/1597-102110318-ND/11205846
? Zejmena by me zajimal jako soucastka pro KiCad at se s temi konektory
nemusim trefovat...
Zatim jsem to zkousel v kompletu
https://www.digikey.com/product-detail/en/seeed-technology-co-ltd/102110319/1597-102110319-ND/11205850
a funguje to skvele, ten modul je levnejsi nez soucastky na nem v
kusovych cenach, zvlast 4 GB eMMC je docela zajimave, usetri se SD.
Chtel bych to zkusit na vlastni desce.