Inspiracia pre distancnu vyuku elektroniky?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Září 20 08:20:31 CEST 2020

Zdravím,
v Praze je ten zákaz koncipován takto:

Zákaz přítomnosti studentů na pražských vysokých školách platný od pondělí
21. září se podle nařízení hygieniků nevztahuje na zkoušení do 10 lidí,
laboratorní, experimentální a uměleckou práci do 15 lidí a praktickou
výuku. Možné jsou také individuální konzultace a návštěvy studoven a
knihoven.

Nemáte to podobné?

A mimochodem ta věta "sa snazime robit veci, ktore budu neskor ako
inzinieri navrhari potrebovat"
ve spojitosti s "Je to uvod pre tych, ktori o elektronike zatial nevedia" a
"Doma/na internate si nic nepostavia ani neodmeraju"
je tak nějak naivní...
Protože praxe a životní zkušenost říká, že pokud vystudovaný ing. je
navrhář, tak se tomu věnoval aktivně i mimo školu, tudíž určitě má nějaké
zázemí.
Nevím jak teď, ale dřív většina vystudovaných ing. elektro pak žádné
návrháře nedělala, už jen z finančních důvodů.

Karel