Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Září 20 00:24:33 CEST 2020

> , jako zdroj šumu použil napětí sinus úměrný
>odmocnině
>odporu, v sérii s odporem.

Nevidim dovod, preco by to nemalo byt dobre.

> Pokud je zdrojem šumu _jen_ ta tlumící
>impedance na vstupu, pak je opravdu aktivní tlumení s velkým odporem o
>více jak 6 dB lepší.

Hm to vazne? Aj ked tam to sumove napatie (aj ked ano, v inom bode a inom zapojeni) je 5-6x vyssie?

Hm...

> Samozřejmě je nutné počítat i s impedancí zdroje
>signálu, vzal jsem stejnou jako je ta tlumící.

Ale tu ide o ohmicky odpor nie impedanciu, a ten bude u dynamickej prenosky maly, mozno do 1k?

wek