Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Září 19 19:53:46 CEST 2020

Jasně, ale nebavilo mě přemýšlet o tom, jak se vlastně sčítají šumové
proudy a šumová analýza v ngspice rozhodně není triviální záležitost. I
tak by mělo být to aktivní tlumení lepší, ale už to nebude o 8 až 10 dB
ale tak 2, maximálně 3. A kdyby se započítal i šum aktivních prvků asi
by to šlo do záporných hodnot.
Jen tolik, že teoreticky se to dá do jisté míry odůvodnit, není to úplný
nesmysl. Prakticky to ale za blbost považuji, není to rozhodně optimální
řešení.

Mrazík