Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 16 11:19:12 CEST 2020

S postupem doby se názory vyvíjely.

Mimochodem: za předpokladu dostatečně rychlých prvků ani ona záporná zp.
vazba nutně není špatně, to se psalo i v teoretických rozborech SID/TIM...

Mimochodem #2: v relativně nepříliš starých AR/PE měl sérii článků a
projektů jistý Bohumil Federmann (má i svůj web) - no a ten právě ZZV
spíš adoroval, než zatracoval... Nechci ho vůbec hodnotit, jen uvádím
jako příklad, co taky lze.

Abych to z mé strany uzavřel:

pokud realizuju zesilovač zjednodušeně řečeno dle už uvedených požadavků
typu SID/TIM, S/N, THD a vyhovuje mi (nebo ho pro "klid duše" ještě
podrobím slepým srovnávacím poslechovým testům), pak není co řešit.

Možných konstrukcí je celá řada.

A ano, jsou jedinci (ba i celá stáda), kteří se toho chytli a udělali z
věci magii, přičemž větší množina podobných jim to i žere a neváhá
utrácet značné peníze...

--
Jirka