Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

balu balu na k-net.fr
Sobota Září 19 18:05:35 CEST 2020

> Jenže jsem počítal, že tato impedance nešumí. Pokud bude šumět, tak je
> to aktivní tlumení dost k ničemu.
problem je, ze kazda impedancia tepelne sumi (ak nie je Z=0, T=0, alebo
Boltzmanova konstanta 0). Ludia robia najroznejsie sialenosti, ale
predstava, ze musim dolievat z termosky dusik, alebo nebodaj helium na
predzosilnovac pre gramofonovu prenosku vzdy pred vypocutim platne je
celkom ulet uz aj na moje pomery :-)))

b.