=?utf-8?Q?RE:_Kvetinovy, _namodraly, _okruhly_zvuk_s_jemnymi_nuancami_v_str?= edobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Září 19 18:34:30 CEST 2020

Mě přijde, že i kdyby to s tím šumem bylo dokonalé, tak ten zesilovač co je součástí té umělé impedance, musí mít stejné kvalitativní parametry, jako celej ten krám, aby tam nezanášel zkreslený signál. Nejsem si jist, zda toto zjištění náhodou nevede na nekonečnou rekurzi:-)

PH

Od: balu

> Jenže jsem počítal, že tato impedance nešumí. Pokud bude šumět, tak je
> to aktivní tlumení dost k ničemu.
problem je, ze kazda impedancia tepelne sumi (ak nie je Z=0, T=0, alebo
Boltzmanova konstanta 0). Ludia robia najroznejsie sialenosti, ale
predstava, ze musim dolievat z termosky dusik, alebo nebodaj helium na
predzosilnovac pre gramofonovu prenosku vzdy pred vypocutim platne je
celkom ulet uz aj na moje pomery :-)))

b.