Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 19 00:38:27 CEST 2020

Jen nepodstatná poznámka:
Mám taky napájený USB hub se spínanými porty. Je od nějaké známější
firmy. Teď si ale nevzpomenu konkrétně jaké a nejsem doma.
No a ten funguje podobně.

Já ho mám připojený k PC. Když jsem mu dal napájení z diskového
konektoru (tedy byl napájený okamžitě po zapnutí PC), tak to PC
nenabootuje. Pokud jsem to napájení ale připojil až po nabootování
tak jede PC i HUB normálně.
Tak to musím napájet z extra zdroje do zásuvky. Ten tomu kupodivu
při bootu nevadí, i když je zapnutý předem. Jestli je rozdíl v tom, že
ten zdroj do zásuvky je galvanicky oddělený?

Kdysi jsem to tak zapojil, od té doby na to zapomněl a používám to
tak už léta. Ten HUB se spínanými porty je dobrý kamarád, už si bez
něho práci skoro nedovedu představit.
Jak jste to tu teď připomněl, tak se pokusím na tom PC taky nějak
dořešit to zpětné napájení (které zmiňují jako problematické i na
konci toho povídání o RPI4 co tady proběhlo).

Takže je to asi celkem obecný problém a docela pochybuji, že by Ali
přistoupil na nějakou reklamaci (pokud tedy vůbec budou zkoumat
podstatu stížnosti).

PL