ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Září 22 00:23:03 CEST 2020

Reagujem na riesenie napajania USB hubu.
Mam tiez novy podobny, 4-portovy z ebay. Kupeny na ucel napajania
USB-HDD pripojeneho k satelitnemu prijimacu. Jediny raz som HUB zapojil
a rovno odpojil. Situacia:
-satelitny prijimac odpojeny od siete
-HUB odpojeny od siete
-k HUBu pripojeny USB-HDD
-USB kabel HUBu zapojeny do satelitneho prijimaca

-HUB pripojeny adapterom do siete s cielom, aby HDD disk mal napajanie
pred bootovanim satelitu
V tomto momente sa (okrem roztocenia disku) zasvietila LEDka na
satelitnom prijimaci - nezapojenom na napajanie! Hned som vytiahol
adapter HUBu zo siete. Neskusal som, ci satelit nabootuje po pripojeni
jeho napajania.

Ocakaval by som(*), ze adapter HUBu napaja len zariadenia pripojene do
portov, a nie ze napatie injektuje aj do "master" zariadenia.

miro

(*)ocakavanie je zaklad neuspechu - viem a respektujem to