Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Září 18 09:46:22 CEST 2020

Aha, tak ty podložky mezi chladic a procesor... jsou součástí krabičky. Ale
snad ani na jedné fotce u prodejců to není vidět. Viděl jsem to až na
obrázcích kupujících.

Jinak jsem včera snad úspěšně dokončil to co jsem od toho požadoval (STB k
TV - KODI, včetně desktopu třeba na web) a funguje to skoro dokonale.
Prakticky k tomu nemám výtku i když nastavit to nebylo úplně na pár kliku.
Snad největší problém dělalo KODI (jeho ukončení trvalo věčnost a zlobilo
CEC). Měl jsem totiz připojenou TV do HDMI1 a tím to bylo asi způsobeno. Po
přepojení na HDMI0 (konektor nejblíže USB-C) a bylo po problémech.

Ještě trochu bojuji s tvheadend a nahrávání pořadu, který má více dílů a
nechci nahravat ten díl, který už byl nahraný. Zkoušel jsem to na
Simpsonovi (těch je v programu kvanta dilu a některé se opakuji) a i když
nastavim "zaznamenat vše pokud je jiný podtitulek") tak to stejně dá do
fronty i opakování, které je ve frontě třeba o pár hodin drive...