RE: Malý kompresor 230V/12V

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Čtvrtek Září 17 11:35:46 CEST 2020

Vrele doporucuji totok:
https://www.lidl-service.com/static/4143873588/317171_OS_DE_FR_EN_NL_PL_CS_SK.pdf
Byva to ve verzi s aku i bez (cca 1200Kc v akci).
Jedna hracka na pneu (lze přednastavit tlak) a drzha na matrace apod.

S pozdravem Raven

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Thursday, September 17, 2020 11:25 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Malý kompresor 230V/12V

Dobrý den,

Jednou jsem tím nafukoval nafukovací matraci. Po půl hodině se z toho začalo kouřit, a raději jsem to dofoukl pusou.
Na pneu dobré, ale na velké objemy vzduchu to není.
Na matraci a nafukovací člun jsem potom koupil toto, a to nafukuje celkem dobře.
https://www.nejlevnejsisport.cz/elektricka-pumpa-kompresor-p-13320.html

S pozdravem,

--

 Ales Filip