Re: Malý kompresor 230V/12V

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Září 17 12:06:13 CEST 2020

Na velké objemy a malý tlak je lepší "pytlování vzduchu". Igelitový pytel třeba od hnojiva, čím větší tí lepší, v dolním rohu vlepená hadička s náustkem. Do pytle nabereme vzduch, horní konec přidržíme u sebe jako když se zavazuje pytel na brambory a lehnutím na pytel vyfoukneme do trampolíny, matrace či lodě. Zatím jsem nepoznal levnější kompresor.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Róbert Šuška (suska.roobert na gmail.com)
Datum: 17.09.2020 10:38
Příjemce: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Malý kompresor 230V/12V

Zdravím vospolok,

potrebujem kúpiť malý (lacný... 😊) kompresor, dívam sa na mall páči sa mi tento, len niesú k nemu žiadne recenzie. Má ho niekto kúpený? Prípadne by ste mi mohli prosím doporučiť nejaký iný? Budem to potrebovať na nafukovanie nafukovacej trampolíny, prípadne na dofúknutie penumatík na aute.

https://www.mall.cz/kompresory/compass-kompresor-12-230v-block-tuv-gs-100022709182?gclid=EAIaIQobChMIoNWu5-Dv6wIVg6Z3Ch1RdQAbEAQYDSABEgJIcvD_BwE

ešte sa mi páči tento, kvôli cene, ale nemá 230V.  A zdroj od počítača sa mi nechce nosiť kvôli napájaniu keď ho budem potrebovať použiť mimo auto…

https://www.lidl-shop.cz/ULTIMATESPEED-Minikompresor-UMK-10-C2/p100266011?mktc=shopping&gclid=EAIaIQobChMIi-PCxMbt6wIVWe7tCh32bwzAEAQYBSABEgKlevD_BwE

Ďakujem za odpovede.

Robo