Re: Malý kompresor 230V/12V

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Září 17 11:33:47 CEST 2020

Tak to asi také není žádná výhra, je to na nafouknutí matrace. Na
trampolínu už se může asi i zavařit.
Měl jsem dva a jeden šel za Vinetouem.
Na kola mám v Mercedesu kompresor dost dobrý a zkuste to přes google
jestli není v bazarovém k sehnání.
Je to na 12V. Vyřešit z 220/12 není žádný problém.
J. Polívka