Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 16 10:23:28 CEST 2020

V AR A3/1990 je originální Actidamp Mk3, tak to stačí porovnat. Případně
se dá vznést dotaz přímo autorovi...

Mimochodem: jako spoluautor je i RNDr. Bohumil Sýkora, takže je otázka,
kdo konkrétně co vymýšlel...

--
Jirka