Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

balu balu na k-net.fr
Středa Září 16 10:13:49 CEST 2020

Ano, Pavla Dudka poznam z jeho prace, seria clankov bola super. Nemyslim
si ale, ze zrovna toto navrhol on. To bol niekto, kto vobec netusi co
robi, zobral jeho zapojenie chcel ho vylepsit. Tak pridal tam najlepsie
magicke obvodove ingrediencie vo viere, ze to bude fungovat este
magickejsie...

Ten "elektronicky kondenzator" som si ani nevsimol, dalsia perla.

b.