Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 16 10:09:18 CEST 2020

Nehodlám rozebírat toto konkrétní zapojení, ale _velmi_ doporučuji
články/projekty autora Pavla Dudka v AR okolo A2/90 (bylo jich hodně a
netýkaly se jen předzesilovačů, ale i různých PA atd.). Funkce zapojení
tam zpravidla podrobně popisuje.

Ten člověk je v branži pojem, rozhodně to není alchymista a věděl/ví, co
dělá. Nezavrhoval ani jiná řešení (od jiných autorů) a zveřejňoval je.

Navíc - na rozdíl od dnešní "módy" - nekecal a něco dělal. To nemyslím
na lidi z CERNu!

Já jsem v mládí taky inklinoval k audio purismu, i když nikoliv
netechnicky, ale spíš SID/TIM, S/N, THD atd. No a o tom právě Dudkovy
projekty jsou... Součástková základna je přitom úměrná tomu, že je to 30
let zpátky.

Postupem času člověk získá (nebo jsou mu vnuceny ;-) ) jiné priority a
taky hluchne, takže se problematika jaksi přirozeně odsune na jinou kolej...

--
Jirka