Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

balu balu na k-net.fr
Středa Září 16 10:48:50 CEST 2020

dobry napad...

https://ia800803.us.archive.org/32/items/amaterske_radio_1990/90-03.pdf
strana 105

ako som predpokladal, Majster pouzil normalne operaky. Vylepsenie DC
serva pouzitim specialne optimalneho operaku pre audio aplikacie na
mieste OZ4 a ultra precizneho operaku na mieste OZ5 je len homeopatia.

OZ3 nazyvaju aktivne tlmenie, co nie je nic ine ako negativna spatna
vazba, ako len v high end audiu mozu... Vazobne kondenzatory su fuj, ale
negativna spatna vazba nie?

Nerozumiem pouzitiu "aktivneho kondenzatora" (T15, predpokladajme, ze
funguje), ked na jeho vystup strcim odpor 6.8 Ohm.