Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Září 8 17:43:13 CEST 2020

Předpokládám, že ta akcelerace bude fungovat tak na půl. Nejspis bude
fungovat ve VLC pak asi (doufam) to Kodi a nějaké hry (tuxkart či jak se to
pise a par dalsich). Na GUI desktopu a web browser to nebude mít vliv. Ale
mě by to stačilo.