Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 8 17:06:35 CEST 2020

Tak pokud by se Vám povedlo dostat akceleraci do běžného Debianu,
tak byste zasloužil pochvalu před rozvinutou bojovou zástavou!
To by byl tedy opravdu záslužný počin vysokého kalibru.

Velice držím palce a předem děkuji za Vaše úsilí.

PL