Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Září 8 16:53:25 CEST 2020

Díky za info. Já také používám LibreELEC, ale štve mě, že nemá
browser. Takže pár dní zápasím s Debianem a instalací ovladačů
Panfrost v představě, že budu mít základní desktop + Kodi s HW
akcelerací a browser (i když pomalý, ale to mi ani moc nevadí). Navíc
Kodi je v LibreELEC bohužel moc nové a nejdou tam "CZ doplňky" (z nich
chci hlavně iVysílání). Dám vědět jestli jsem byl úspěšný. Ještě musím
nastudovat co je to "meson, "ninja" (to se používá při kompilaci
ovladačů), abych se v tom vyznal a dokázal tomu i porozumět (a ne
jenom spustit script, který ani nevím co nyní dělá a co má být
výsledkem).