RE: [OT] Výlety s kočkou --> Re: Jakou rychlost blikání registrují rybičky?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Září 8 15:26:35 CEST 2020

Jen tak pro zajímavost update:

Včera jsem po napsání dotazu o tetrodě a pentodě šel s kočkou ven na ulici (teprve 3. návštěva ulice a s provizorním 7 m vodítem z prádelní šňůry). Cestou zkusila 3 stromy a jednu lampu (failed – klouže. Příště zkusím jít kolem nějaké s antigraffiti úpravou, schválně jak vysoko vyleze). Bála se malejch pejsků, ale pak si ale padli do oka s nějakým velkým, tak jsme proti sobě stáli na přechodu, vodítka napjatá a zvířátka po sobě toužebně koukala:-) Nakonec jsme došli celkem asi 100 m, do hospody, tam ji všichni hladili. Pak mňoukala, myslel jsem, že chce domů. V baráku ale že ne, že ještě na dvůr. A za půl hodiny ze dvora že zas na ulici. Doma jsme byli asi v 1:-)

PH