RE: [OT] Výlety s kočkou --> Re: Jakou rychlost blikání registrují rybičky?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Září 13 13:50:03 CEST 2020

Posledně jsem pustil vodítko, kočka vyběhla na strom a bylo vyřešeno. Ale většinou ji jen seberu a zvednu.

Předevčírem, tak 3:30, cestou z asi 3hodinového výletu do Stromovky, to bylo vtipný: Pán s velikým psem, seberu kočku. „holka?“ „kočka“ „holka?“ „ne, kočka“ „kočka?“ „jo, kočka“ :-)

Většinou si ale jen stoupne, nahrbí se a syčí. A to i když je pes fakt velikej. Pak jí teda stejně musím odnést, protože jinak by za ním koukala ještě nevím jak dlouho.

Dnes pro změnu u říčky našla bobra. Taky dost velikej, ale bylo vidět, že hned poznala „To je hlodavec, má se bát on mě“ :-) Horší je, že pak chtěla skenovat celej břeh rychlostí asi decimetr za minutu.

Dobrý jsou taky návštěvy hospody: Paní, na klíně kočku, v ruce telefon „Já nemůžu domů, je tu kočka“ :-)

PH

Od: J. Polívka
Udržet mého psa, když viděl kočku, tak to v podstatě nešlo.
Český fousek - to já jen tak abyste nebyl ukolíbán že je vše vpořádku.
Útok byl velmi masivní. Úmrtí žádné. Možná jedno ale jen z vyprávění
nedůvěryhodných osob.
Jednou kočka skočila na sloupek mezi ploty a na malém prostoru stála na
všech čtyřech na tom sloupku.
Součástí těch sloupků byl samozřejmě plot, běžný s oky.
No, jen ta chytrá kočka nevěděla že může svobodně skočit na tu druhou
stranu.
Hezký den, Jindra