Re: [OT] Výlety s kočkou --> Re: Jakou rychlost blikání registrují rybičky?

Sobota Září 5 07:54:24 CEST 2020

Nejlepší je mít doma obojí, kočka chodí v bytě na svůj záchod a pes to
tam chodí vybírat... a žere to i s tím kočkolitem, takže najednou
vidíte, jak si pomlaskává a z huby mu padá silikagel.

A zatímco pes prostě počká, až pán ráno vstane, vyvenčí ho a nakrmí,
kočka začne otravovat klidně v sobotu 5 ráno (protože je tak zvyklá
celý týden) a mňoukat za dveřma.

Pes loudí jídlo, ale dá se okřiknout a obvykle nevyleze na stůl. Kočce
je to jedno, vleze si na stůl a začne tam žrát co ji napadne, protože
podle ní jí v bytě všechno patří. I lidi.

Taky by mě zajímalo, kde jsou všechny toulavý kočky, co je různé
útlocitné ženské chodily krmit na ulici. Máme tady vedle pole a hemží
se to mezi panelákama spoustou myší, ale kočku lovit jsem neviděl :-)

P.K.