RE: [OT] Výlety s kočkou --> Re: Jakou rychlost blikání registrují rybičky?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 4 16:24:43 CEST 2020

Ono všechno má svoje výhody a nevýhody. Pes se musí venčit, kočka si sama dojde na WC a produkt zahrabe.

Jinak s těmi stromy je to HW problém: Drápky jsou orientovány tak, že umožňují vyvolat velkou dopřednou sílu, ale opačně nic. Takže kočka může vylézt libovolně vysoko, ale nesmí se jí umožnit, aby se nahoře obrátila. Pak klidně pozpátku sleze.

Mám tu šplhátko od podlahy až ke stropu. Kočka v pohodě vyleze a sleze. Když jsem k němu dal ještě poličku s polštářem, vznikla past. Kočka vyleze, kouká dolů a mňouká:-) Polička musela pryč.

Prostě evoluce vytvořila mechanizmus, jak za sekundu zdrhnout mimo dosah většího predátora a cesta zpět se už pak nějak vyřeší, na to je času dost:-) V nejhorším se dá skočit, normálně stavěná kočka je schopna let od jisté rychlosti slušně korigovat. Ale to udělá až jako poslední, u lidí naopak jako první zkusí mňoukat:-)

PH

Od: Pavel Kadečka
Kočky jsou na tohle dost naprd zvířata. Pes i když je magor, tak se
nechá zpacifikovat, aby na tom vodítku šel. Běžný pes se taky nechá
vycvičit, běžná kočka ne.

Taky některé kočky nejsou moc inteligentní, umí vyšplhat na strom, ale
znáte to, jak hasiči musí přijet, aby ji sundali, protože ona se bojí
nebo neumí slézt a několik hodin tam mňouká...

Viděl jsem teď video na netu, kdy takhle kočku amatérsky zachraňovali,
házeli nějakej provaz s kotvou z okna paneláku na ten strom, asi aby
si ho přitáhli - bez úspěchu, zato se jim podařilo tou kotvou rozbít
okno v patře pod sebou. Pak se rozhodli ten strom porazit a když se
jim to podařilo, spadnul na dráty elektrického vedení, ta kočka spadla
na dráty taky, dostala ránu a skočila na zem a utekla. Výsledek: kvůli
pitomý kočce rozflákaný okno, pokácenej strom a poničený vedení...

P.K.