identifikace optočlenu

Úterý Září 8 00:08:19 CEST 2020

Dobrý večer,

prosím o dobrou radu. Ve starém tyristorovém měniči Simoreg (Siemens)
odešla komunikační linka. Občas tu linku zablokuje, i když zrovna nemá
vysílat. 75176 koupit umím, ale jsou tam i dva optočleny (aspoň to
vypadá, jako optočleny, dokumentaci nemám) a preventivně bych je také
chtěl vyměnit - co kdyby. Jenže z toho označení 212 a další řádek 607F
vůbec nejsem chytrý a ani logo výrobce mi nic neříká. Fotka je v příloze.

Nevíte někdo, co by to mohlo být? Problém je, že zařízení je 300 km
daleko, desku jsem si přivez domů na opravu, ale nemám ji tady na čem
vyzkoušet. Takže velké laborování není možné.

Anděl