RE: identifikace optočlenu

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Září 8 00:15:28 CEST 2020

Není to tohle?

https://www.tme.eu/cz/details/aqy212s/jednofazova-rele-s-vystupem-ssr/panasonic/

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, September 8, 2020 12:08 AM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: identifikace optočlenu

Dobrý večer,

prosím o dobrou radu. Ve starém tyristorovém měniči Simoreg (Siemens) odešla komunikační linka. Občas tu linku zablokuje, i když zrovna nemá vysílat. 75176 koupit umím, ale jsou tam i dva optočleny (aspoň to vypadá, jako optočleny, dokumentaci nemám) a preventivně bych je také chtěl vyměnit - co kdyby. Jenže z toho označení 212 a další řádek 607F vůbec nejsem chytrý a ani logo výrobce mi nic neříká. Fotka je v příloze.

Nevíte někdo, co by to mohlo být? Problém je, že zařízení je 300 km daleko, desku jsem si přivez domů na opravu, ale nemám ji tady na čem vyzkoušet. Takže velké laborování není možné.

Anděl