Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 7 21:17:48 CEST 2020

Dovolím si nesouhlasit.
Pokud se použije vhodná předvařená distribuce, např. LibreELEC, tak to
lítá jak z praku.
A všechno kolem videa jede s HW akcelerací, takže procesor je vytížený
na pár procent.
Takže se na tom fakt pěkně dá dělat a o to míň to žere.

Jediný kaz (z mého pohledu) je v tom, že buď použiju distribuci pro
multimédia, nebo univerzální (v mém případě pro CNC), ale pak bez
multimédií.
Za normálních okolností by to asi nevadilo, protože to má člověk buď u
televize/monitoru, nebo u CNC frézky.
Ale já zatím používám jednu deska na oboje, tak musím střídat SD karty.

Mimochodem jaké je vytížení CPU na tom RPi 3 při přehrávání HD videa s
kódováním HEVC (třeba nějaký transport-stream z DVB-T2 v HD rozlišení)?
Díky.

PL