Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Září 8 07:18:27 CEST 2020

RPi3 HEVC neumi, pokud vim, to umi az RPi4. Ale ja netvrdim, ze to
nejede, ale ze je to opruz jak pro vyvojare, tak pro uzivatele. A je to
dane tim, ze drive jsou pouze uzavrene binarni bloby. Proto je taky
oficialni podpora Androidu a to je tak cele.

Martin Hanek