Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 6 22:50:51 CEST 2020

No, myslím, že s HW akcelerací videa a kodeků pod Windows to zase není
taková sláva. Tam se využívá hrubého výkonu, který je na tom PC hodně
výš než na OPi.
Pokud jede to akcelerované přehrávání videa na OPi, tak i hodně náročné
video vytíží procesor na jednotky procent. To samé video na mnohem
výkonnějším PC sežere skoro celý procesor.

Ale proč nejede ta akcelerace v distribucích hlavního proudu taky moc
nechápu. Hoši, co stojí za LibreELEC, zřejmě nějak reverzovali možnosti
toho GPU, protože dokumentace myslím není obecně dostupná. Ale stejně
bych čekal, že to uvolní pod nějakou rozumnou licencí. Ale zřejmě ne. A
je to hodně škoda.

PL