Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Září 6 16:56:49 CEST 2020

Teď si hraju s OPi3 2GB RAM. LibreElec s DVB a tvheadend funguje výborně,
ale schází mi tam ten browser. Druhý den se snažím rozjet Debian s HW
akceleraci, aby tam šlo s HW akceleraci alespin to Kodi, ale zatím marně.
Nechápu proč to není dotazeny do konce a ta HW akcelerace proste nefunguje
i na tom desktopu (ktera funguje desetiletí na Win, když tu nedávno byla na
ně stiznost...).