Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 6 00:29:12 CEST 2020

S firmware LibreELEC to funguje jako výborný přehřávač multimédií. Při
doplnění o USB TV tuner i jako televizní/rozhlasové přehrávací,
streamovací a záznamové zařízení.
HW akceletace funguje na všechny běžné kodeky (AVC, HEVC, Mpeg2, atd.).
Jediné kde nefunguje je kodek AV1, ale tam nejede HW akcelerace ani na
mnoha jiných procesorech. Ten kodek je moc nový (má zhruba stejnou
úroveň komprese jako HEVC, ale je free).
Protože OPi One má jen 512 MiB RAM, tak si budete muset LibreELEC
přeložit sám ze zdrojáků. Předvařené buildy jsou jen pro verze s
minimálně 1 MiB.

Nebo s nějaký Debianem/Ubuntu z něho můžete udělat CNC kontrolér s
LinuxCNC a stepgeny, řízenými jádrem OpenRISC.

S WWW browserem je to asi špatné. Na LibreELEC obecný browser není.
Pod Debianem samozřejmě je, ale tam zase nefunguje HW akcelerace videa,
jako jede pod LibreELEC. Takže dnešní weby, nacpané hýbajícími-se
obrázky, tam fungujou blbě.

PL