Re: Elektrocentrála

Středa Říjen 28 21:07:21 CET 2020

Před 12 lety jsem dělal nějaké měření na elektrocentrále. Prý že někdy
elektrocentrála dokáže odpálit svářečku. A že pro potlačení špiček při
odlehčení stačí k elektrocentrále připojit motor s kotvou nakrátko a
nechat ho běžet naprázdno. Na stavbě z centrály honili jeřáb a zrovna
tam neměli žádnou svářečku. Jeřáb byl v pohodě, tam špičky nevznikaly.
Dal jsem to sem.
https://vaelektronik.cz/fotky/cent.pdf
https://vaelektronik.cz/fotky/cent1.jpg
https://vaelektronik.cz/fotky/cent3.jpg