OT: rekonstrukce vozovky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Říjen 25 19:32:43 CET 2020

On Sun, 25 Oct 2020, Lubor Otta wrote:

> Zdravím konféru,
>
> hledám pomoc s netypickým stavebním problémem. Bydlím v Praze, a před
> mým domem probíhá rekonstrukce ulice placená městskou částí.
> Rekonstrukce asi nemá stavební povolení, alespoň jsem nebyl přizván jako
> zůčastněná osoba k nějakému vyjádření. Vlastní pílí jsem se dopracoval k

To ze jste nebyl prizvan nic neznamena - veci s velkym okruhem ucastniku
se resi vyvesenim na uredni desku - jako zodpovedny obcan ji musite
sledovat ;-)

> technické dokumentaci, ta ovšem vjzdy na pozemek  neřeší, jen vozovku a

A v te dokumentaci je nejak oznacen vjezd na vas pozemek ? Je ten
vjezd nejak patrny v realu ?

> její profil. Nicméně naměřil jsem že vozovka je položená -10cm oproti
> této dokumentaci, a dělníci mi vytvořili 30cm schod na vjezdu na
> pozemek. Víte někdo jaká mám práva? Mám blokovat převzetí té
> rekonstrukce městem, nebo si to mám upravit na vlastní náklady? A v

Zjistete si kdy je kontrolni den, jdete tam a sdelte svoje pripominky
a pozadavky. Tedy pokud uz neni hotovo a stavba neni prevzata investorem
bez vyhrad. Pak muzete zkouset skadlit mesto, ale tem se nebude chtit
predelavat novou prevzatou stavbu.

> druhém případě musím žádat o povolení když hrábnu do takto položeného
> chodníku?

Musite mit stejne povoleni jako ti co delaji tu rekonstrukci. Ale kdyz
tam nekdo nejak zahadne pribetonuje najezd a nikdo si nebude stezovat,
tak to nejspis nikdo resit nebude.