OT: rekonstrukce vozovky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Říjen 25 20:03:04 CET 2020

Dík za odpověď.
Dokumentace je tady.
https://www.praha12.cz/vojtova-mezi-ul-leharova-a-karasova-v-praze-12/d-77264
Vjezd je v geodetickém zaměření, a jde o zahradu s pletivovým plotem,
takže nelze přehlédnout. Ale to zaměření asi použil hlavně projektant,
stavaři to určitě ani neotevřeli.
Kdybych chtěl argumentovat nedodržením podélného profilu, jaké jsou
povolené tolerance?
Doufám že to převzaté není, protože všechny chodníky ještě nejsou
hotové. Může být převzatá jen ta vozovka? Ale i v ní je chyba, je tam
hydrant který kouká nad asfalt, kvůli němu to stejně budou muset znovu
rozkopat.
Lubor