OT: rekonstrukce vozovky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Říjen 25 18:49:12 CET 2020

Zdravím konféru,

hledám pomoc s netypickým stavebním problémem. Bydlím v Praze, a před
mým domem probíhá rekonstrukce ulice placená městskou částí.
Rekonstrukce asi nemá stavební povolení, alespoň jsem nebyl přizván jako
zůčastněná osoba k nějakému vyjádření. Vlastní pílí jsem se dopracoval k
technické dokumentaci, ta ovšem vjzdy na pozemek  neřeší, jen vozovku a
její profil. Nicméně naměřil jsem že vozovka je položená -10cm oproti
této dokumentaci, a dělníci mi vytvořili 30cm schod na vjezdu na
pozemek. Víte někdo jaká mám práva? Mám blokovat převzetí té
rekonstrukce městem, nebo si to mám upravit na vlastní náklady? A v
druhém případě musím žádat o povolení když hrábnu do takto položeného
chodníku?

Lubor