dvbt2

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 21 14:48:53 CEST 2020

Základ při dnešních instalacích dvb-t antény je vždy dávat LTE filtr. Ta
síť základové LTE se stále rozrůstá a to copři příjmu TV fungovalo včera
nemusí fungovat dnes. Pokud je v lokalitě příjmu dostatečný signál stačí
filtr dát mezi anténu a zesilovač. Když je signál slabý nebo se loví něco
na hranici, vždy je nutné napřed zesilovat  kvalitním a odolným
zesilovačem  přímo u antény a pak teprve ořezat LTE a ostatní brajgl nad a
pod TV pásmem. Důležité v tomto případě je právě ta odolnost toho
zesilovače aby byl schopen bez problémů zesílit i ty nežádoucí signály a
nevznikaly nějaké intermodulační produkty případně nedocházelo k zahlcování
toho zesilovače.